Thursday, October 7, 2010

which way?

jalan mana harus ku lalui
begitu sukar membuat keputusan
antara impian dan pengorbanan
mengikut rasa hati tapi membuat yang lain terasa hati
meninggalkan mereka namun sakinahkah hatiku nanti
mungkin terpaksa kukorbankan seketika cita-cita
mungkin aku perlu meninggalkan sebentar mereka
Ya Allah aku mohon petunjukMu
agar pilihanku ini adalah yang terbaik dariMu
aku tidak memiliki apa-apa
melainkan dengan apa yang Kau kurniakan
tolong lenyapkan ketakutan & kebimbangan ini
aku ingin menyerahkan segalanya padaMu
kuatkan hatiku Ya Allah*my dream*

"semut pergi ke kedai..ulat pun ikut..gajah pun ikut"
p/s: tiba2 teringatkn beliau yg mengajarkn lagu itu...time kaseh..adik gunakan bila umi mintak adik gosok2 tangannya yang sakit. xigt lirik penuh jadi adik buat lirik sndrik=D

2 comments:

  1. salam skin cumil~ your dream is my dream..;)

    salah lirik la..semut pergi ke sekolah...

    ReplyDelete
  2. salam k.sunah yg lg cumil...hehe hope our dream come true...Insyaallah..
    hehe semut saya xg sekolah...sbb d bru msk tadika.
    owh sgt rindu nk dgr k.isma dodoikn tidur dgn lagu 2..huhu..sob2 T_T

    ReplyDelete